.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل جمعيت زنان فرهيخته مازندران

رئيس اداره امور فرهنگي تبليغات اسلامي مازندران از تشكيل جمعيت زنان فرهيخته مازندران خبر داد.

عليرضا زرقاني  همايش عفاف و حجاب در استان مازندران اظهار داشت: يكي از برنامه‌هايي كه سازمان تبليغات اسلامي كشور به آن پرداخته است گسترش حفظ حجاب است.
وي با اشاره به برگزاري همايش‌هاي مختلف عفاف و حجاب در مازندران تصريح كرد: در اين همايش از توليدكنندگان پوشاك نيز براي طراحي و توليد مناسب كالا دعوت مي‌شود.
وي با بيان اينكه در كنار برگزاري همايش عفاف و حجاب، نمايشگاه‌هاي جنبي حجاب نيز برگزار مي‌شود، بيان داشت: براي حمايت از توليدكنندگان برتر بن‌هاي خريد لباس نيز در بين شركت كنندگان نيز توزيع مي‌شود.
رئيس اداره امور فرهنگي تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به برگزاري گفتمان حجاب و عفاف در سطح دبيرستان‌هاي مازندران با موضوع حجاب و عفاف افزود: بيش از 100 جلسه پرسش و پاسخ با حضور دانش‌آموزان دبيرستاني مازندران برگزار شد.
زرقاني با اشاره به توليد نرم افزارهاي مناسب در زمينه حجاب و عفاف افزود: توليدكنندگاني كه در زمينه حجاب و عفاف نسبت به توليد نرم‌افزارهاي مناسب اقدام كنند نيز مورد حمايت واقع مي‌شوند.
وي به خريد چهار نرم افزار توليد شده عفاف و حجاب در همايش تنكابن اشاره كرد و افزود: در حاشيه برگزاري اين همايش نيز كتاب‌هاي مختلف در زمينه عفاف و حجاب در معرض ديد علاقه مندان قرار مي‌گيرد.
رئيس اداره امور فرهنگي تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به ساماندهي جلسات مذهبي خانوادگي بانوان گفت: بيشتر برگزاركنندگان جلسات خانوادگي در استان شناسايي و دوره‌هاي آموزشي نيز براي آنان برگزار شد و براي به‌روز كردن اطلاعات آنان جلسات ماهانه نيز برگزار مي‌شود.
وي از طرح سه ساله شناسايي نخبگان و هسته‌هاي فرهنگي جوان در دبيرستان‌هاي مازندران خبر داد و بيان داشت: در اين طرح نخبگان و هسته‌هاي دانش‌آموزي در جلسات متعدد با موضوع عفاف و حجاب و تاثير رواني آن بر جامعه آشنا مي‌شوند و در كنار سازمان تبليغات به فعاليت مي‌پردازند.
رئيس اداره امور فرهنگي تبليغات اسلامي مازندران از تشكيل جمعيت زنان فرهيخته مازندران با محوريت كاهش معضلات اجتماعي بانوان خبر داد و بيان داشت: اين تشكل‌ها با هدف شناسايي و كاهش معضلات اجتماعي بانوان فعاليت مي‌كنند و در اين تشكلها نيز موضوع عفاف و حجاب مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 اسفند 1389
ترا بخدا مثل این گروه غیر قانونی سفیران مهر گیلان به رهبری زن استاندار که کارشان استفاده بی حد و حصر از بیت المال بود نباشد اینها فقط غارت بیت المال کردند ترا بخدا شما به مردم رحم کنید گناه دارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.